Wednesday, February 16, 2011

Terbaru : 15.02.2011

Ni pic terbaru Gemilang Fertigrasi....

Cili pertama Gemilang Fertigrasi...tak sabar nak tunggu..

Menggunakan tiang nako sebagai penyokong pokok cili...

Tali penyokong pokok baru di pasang....

Layannnnnnnnn......

Pandangan dari tapak baru tambahan 200 polibeg lagi...sudah siap di bersihkan...

Kalau di suruh stay kat sini 24 jam pun tak ada hal...KEPUASAN yg tk dpt di gambarkan...

Bunga-bunga cili yg sedang mekar di taman hati...hehehehe



Salam untuk semua usahawan-usahawan fertigrasi n pengusaha2 pertanian khususnya....
Alhamdulilah....apa yang saya rancang selama ini telah menjadi kenyataan....Dengan adanya blog ini saya dpt berkongsi serba sedikit pengalaman utk tatapan usahawan2 baru kelak...Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pelawat blog n otai2 fertigrasi yg memberi semangat n nasihat....Semoga semangat n nasihat sifu2 fertigrasi menjadikan saya lebih berjaya n berjaya....
Utk makluman, saya sedang berusaha menambah 200 lagi polibeg...semangat n keinginan saya semakin membuak-buak setelah melihat kejayaan 50 beg terdahulu...walau pun jumlahnya sedikit bg saya tapi Kepuasan tidak dapat di gambarkan dengan kata-kata.....Jika di izinkanNYA, tambahan 200 polibeg akan siap awal minggu depan.....saya akan update utk tatapan pelawat2 blog saya....Layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......

1 comment:

  1. salam,

    waaa... hebat... hebat. tuan nak tanya, kalau banyak ni berapa modal nak buat yer? teringin nak buat nak tenang tenangkan fikiran petang petang balik kerja...

    ReplyDelete